Monday, February 1, 2010

.shuhida.

.nurul shuhida binti ariffin.
kawan aku yang paling busuk.
haha.sori ida.
betapa lamanya beliau tidak contact aku.
last2 hari ni dia leh msg lak.

.o1o210.1139.
"amin, mu frust ke?"
aih!
sejak bile mu panggil aku amin?
aku rasa cam baik gile kalau ade orang panggil aku dgn nama 2.
aku pun jawablaa ye.
(last entry punya cerita)
beliau terus bertanya.
"sape? sape berani sgt 2?"
ida.anda yang saya kenali, memang cukup ganas.
terima kasih kerana concern.
aku pun ceritalaa.
dia pun bagilaa macam2 advise.
banyak lagi ni da, nanti-nanti da free aku call mu.ok.

.moral of the day.
even teruk macam mana pun anda rasa dibuang.
carilah mereka yang supportive untuk guide anda.
lot of thanks for those yang banyak tolong aku sepanjang keserabutan ini.

.syarina.wani.family.farhana.shuhida.athari.apek.even dka5-s4.
.and people yang terpaksa aku rahsiakan nama mereka.
.THANKS.
u guys are so supportive!
rock!

.010210.1817.



No comments:

Post a Comment